Auteur |
Bericht |
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Ik maak van de rooibosthee altijd ijsthee, dan vind ik hem veel lekkerder
Ik zet een pot rooibosthee, met 2 theezakjes, doe er een flinke scheut citroensap in en vloeibare zoetstof naar smaak. Dit geheel laat ik afkoelen en plaats het daarna in de ijskast. Heerlijk ook voor van de zomer. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 mrt 2004 21:28 |
|
|
|
|
Carla Weegclubfan voor het leven
|
|
ik heb de versie gemaakt met zouthoutthee en zoetstof, is echt heel erg lekker. groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 14 sep 2004 15:54 |
|
|
Magda Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 693 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 sep 2004 21:54 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
ja joh, gewoon een kilo zout en dan thee erbij voor de dorst, roeren met een houtje, et voila zouthoutthee |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 sep 2004 21:56 |
|
|
mzladyrock Ik wil afvallen bij de weegclub
Geregistreerd op: 23-6-2008 Berichten: 3 Dieet: beetje van alles wat Woonplaats: dedemsvaart
|
|
Jose schreef: | Ik maak van de rooibosthee altijd ijsthee, dan vind ik hem veel lekkerder
Ik zet een pot rooibosthee, met 2 theezakjes, doe er een flinke scheut citroensap in en vloeibare zoetstof naar smaak. Dit geheel laat ik afkoelen en plaats het daarna in de ijskast. Heerlijk ook voor van de zomer. |
dat vind ik een goed idee, ben dol op rooibosthee _________________
23-06 79 kg |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 23 jun 2008 14:01 |
|
|
|
|