Auteur |
Bericht |
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Marian1 schreef: | De zoete smaak zal van de chocola af moeten komen. Alleen het verband met truffels is me niet helemaal duidelijk... ?? |
Jij hebt vast de truffels nooit gemaakt, deze taart is gewoon een grote truffel |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 nov 2004 22:07 |
|
|
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Marian1
Dat staat er boven als titel, omdat het op een truffel lijkt, maar dan zou je de foto moeten zien, of heb je het krantje van Super de Boer?
Fijn dat Ellen het niet lust, eten we het zelf op :wink:
En Ines zou kunnen dat hij barst, ik ga het wel gauw proberen en dan invriezen, klaar is maar klaar en ik moet alles meenemen naar Sharonne en ingevroren gaat dat makkelijker, dus de oliebollen heb ik ook ingevroren. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 nov 2004 22:22 |
|
|
Betty Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 537 Dieet: Atkins Woonplaats: Oss
|
|
Ik heb ze gemaakt in de siliconen muffinvorm!
ging prima!!!(je hebt dan 12 dikke plakken)
liefs,
Betty |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 dec 2004 20:51 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
En ze waren niet te eten zeker :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 dec 2004 21:08 |
|
|
|
|
Saskiavh Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 208 Dieet: Atkins Woonplaats: Leusden
|
|
Misschien moeten we de naam wel aanpassen. Ik had 'm voor mijn verjaardag gemaakt, iets kleiner met 200 ml slagroom en 150 gr chocolade. Hij is erg lekker ik had een bodempje toegevoegd van boterkoek en mijn vorm is 16 cm. Het is alleen meer een Trufteltaart. Het waait de hele dag in huis. Waarschijnlijk door de maltitol. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 dec 2004 19:54 |
|
|
Liza Gast
|
|
saskia.v.h schreef: | Het waait de hele dag in huis. Waarschijnlijk door de maltitol. |
Hij is steengoed Saskia, je weet het weer leuk te brengen, ik dacht al wat ruik ik?
Maar het recept is heerlijk lijkt me, dat andere is een (ruik) zorg voor later. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 18 dec 2004 21:23 |
|
|
|
|