Auteur |
Bericht |
Sunshine Vaste Weegclubfan
|
|
Kokoscacaobonken (snacks)
3 eetlepels roomboter
3 eetlepels cacao
50 ml slagroom
zoetstof
2 dopjes rum encense (baukje)
50 gram grove kokos (reform eko)
boter en cacao even 1 minuut in magnetron, goed egaal roeren, dan de zoetstof en rum erbij, dan de slagroom, flink blijven roeren. Als het egaal is, dan kokos erbij doen, net zoveel tot dat je ziet dat het een dikke brij is, waar je hoopjes van kan maken.
Met een lepel leg je hoopjes of bonken op en vetvrijpapiertje en dan 15 minuten in de vriezer en daarna ik koelkast bewaren.
Leuk is het om nog wat kokos over de bonken heen te strooien, voordat het de vriezer in gaat.
[img]http://home.wanadoo.nl/c.dejong/assets/images/Resize_of_Afbeelding_219.jpg[/img] |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 feb 2004 19:04 |
|
|
|
|
Renaa Vaste Weegclubfan
|
|
Hoi Sunshine,
Dit ziet er heerlijk uit.
Als ik in de tweede fase ben dan ga ik het zeer zeker proberen.
Ren@ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 feb 2004 12:39 |
|
|
Jadie Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 5-2-2004 Berichten: 1328 Dieet: Atkins Woonplaats: Hoogvliet
|
|
Terug naar mijn verslaving?? Oh Nee!!..atkinsproof!! :wink: _________________ Je kan beter een blauwtje lopen,dan een groentje blijven!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 feb 2004 13:30 |
|
|
eleonora Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 7-2-2004 Berichten: 150 Dieet: Low-carb Woonplaats: Eindhoven
|
|
Sunshine schreef: | Kokoscacaobonken (snacks)
3 eetlepels roomboter
3 eetlepels cacao
50 ml slagroom
zoetstof
2 dopjes rum encense (baukje)
50 gram grove kokos (reform eko)
boter en cacao even 1 minuut in magnetron, goed egaal roeren, dan de zoetstof en rum erbij, dan de slagroom, flink blijven roeren. Als het egaal is, dan kokos erbij doen, net zoveel tot dat je ziet dat het een dikke brij is, waar je hoopjes van kan maken.
Met een lepel leg je hoopjes of bonken op en vetvrijpapiertje en dan 15 minuten in de vriezer en daarna ik koelkast bewaren.
Leuk is het om nog wat kokos over de bonken heen te strooien, voordat het de vriezer in gaat.
[img]http://home.wanadoo.nl/c.dejong/assets/images/Resize_of_Afbeelding_219.jpg[/img] |
Als je de kokos weglaat, is dit recept dan ook geschikt voor fase 1??
Zou wel heeeeeeeel lekker zijn.
Groet,
Eleonora |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 feb 2004 21:10 |
|
|
Sunshine Vaste Weegclubfan
|
|
Ik had het in eerste instantie voor fase 1, kokos bevat 6,5 kh per 100 gram. Ik maak 12 bonken, kleiner nog meer, dus 0.3 kh kokos per bonk.
Alleen op het Atkinsforum heerst de mening geen zoet in de inductie, vandaar dat ze naar fase 2 zijn verhuisd.
Ik heb ze vanaf het begin af aan gegeten, meestal op zondag twee bonken bij de thee s'middags. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 feb 2004 14:20 |
|
|
|
|