Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
Auteur |
Bericht |
Gurtie Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 31 Dieet: Atkins Woonplaats: Rotterdam
|
|
Rundergehakt 0kh
2 a 3 verse teentjes knoflook 0kh
zwarte peper en zout
oregano-thijm
Champignons 1kh
Aubergine 5kh
Gourgette 1kh
olie 0kh
Ik denk totaal 10 KH
Men rult de rundergehakt tijdens het bakken los, voordat je kruiden er bij doet al het vieze vocht wegdoen.
Een scheut olie, de knoflook en overige kruiden toevoegen en de gehakt er bij voegen en bakken/rullen, nadat gehakt gaar is het vuur laag zetten tbv intjetten vd kruiden....jammie
In ander pannetje de champignons bakken met zwarte peper en 1 teentje knoflook
De gourgette en aubergine in plakken snijden, olie en peper-zout erop smeren en ook bakken ,kan b.v. makkelijk in de oven tijdens b.v. het gehakt bakken.
Nou dan komt het, je pakt een grote schaal en doe een laag gehakt, laag gourgette, laagje gehakt, laagje aubergine, gehakt en hierover als laatste de chapignons.........mmmmmm
Ik doe ook wel eens 2 a 3 plakjes cheddar over de chapignons ook erg lekker.
heb dit regelmatig gemaakt en kan de volgende dag ook mee naar het werk als lunch!
Hierbij eet ik heerlijke salade die ik ook zal plaatsten zoals nog meer lekkers |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2004 14:32 |
|
|
|
|
Gurtie Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 31 Dieet: Atkins Woonplaats: Rotterdam
|
|
Je kan bovenstaande ook als tappa gerechtje gebruiken, snij hiervoor een komkommer in stukjes van 2 a 3 cm, vul ze met het gehakt met een toefje eigengemaakte griekse yoghurt ,waar het uitgeschrapte vd komkommer ook inzit, ook lekker, fris en nauwelijk kh?´s!!
Denk ook aan asperges , ..3kh , heelijk, anti oxidant dus erg gezond en lekker, met gesmolte boter, eitje en lekkere ham, gebakken in de roomboter |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2004 14:36 |
|
|
zon Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 24-3-2004 Berichten: 46 Dieet: Atkins Woonplaats: Leeuwarden
|
|
Dit klinkt allemaal wel eruggg lekker!!!!!
groet Gerrie |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mrt 2004 15:03 |
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|