Auteur |
Bericht |
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Je hoeft niet echt je best te doen, geniet toch gewoon van al die lekkere dingen die toegestaan zijn. Leg niet te zeer de nadruk op het offensief, dat werkt meestal averechts. Gewoon lekker dooreten en genieten, dat is het allerbeste, vooral voor de want jullie moeten straks het dak weer op en dan mag je niet verzwakt zijn. Dus gewoon lekker eten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 20 sep 2004 14:24 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54490 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Loentje pas op voor de sint hoor met zn lieve zachte stem want de hoofdpiet heeft de zak en de roe |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 20 sep 2004 14:34 |
|
|
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
De is ook de baas van de opper dus naar mij moet je luisteren :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 20 sep 2004 14:36 |
|
|
Loenatick Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 5-6-2004 Berichten: 258 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Haarlem
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 20 sep 2004 15:11 |
|
|
|
|
omafia Gast
|
|
Zou ik die proteine poeder weg kunnen laten??? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 nov 2004 20:08 |
|
|
Jose Super Weegclubfan
|
|
omafia schreef: | Zou ik die proteine poeder weg kunnen laten??? |
Speculaasjes
50 gr rauwe ongezouten macadamia⤙s
20 gr boter
20 gr Atkinsbakmeel
1 eidooier
beetje zoetstof
1 druppel vanille-extract
1 theelepel speculaaskruiden
snufje zout
Maal de macadamia⤙s heel fijn. Verwarm de boter in de magnetron totdat deze zacht is, niet gesmolten. Roer het macadamia-meel, de eidooier, het atkinsbakpoeder, de zoetstof, het zout, de speculaaskruiden en het vanille-extract door de boter.
Verdeel het deeg over de bodem van 6 papieren muffinvormpjes, en bak ze gedurende 20 minuten op 170?°. Laat ze daarna afkoelen op een taart rooster
Het hele recept bevat 10 koolhydraten.
Je zou het kunnen proberen Omafia, zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik hoor graag van jou of het dan ook lukt. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 18 nov 2004 21:30 |
|
|
omafia Gast
|
|
Ik ga het volgende week proberen moet eerst achter die noten aan |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 nov 2004 7:58 |
|
|
|
|
Loenatick Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 5-6-2004 Berichten: 258 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Haarlem
|
|
ik gebruik ipv die noten amandelmeel en ipv protenine poeder gebruik in van fijn lijntje het wafel en cake mix errrg lekker hoor maar weet niet of je zomaar die poeder weg kan laten als je er niet wat anders in doet.....
lieve groetjes Loentje _________________
....als de moed je in de schoenen zakt, ga dan eens op je kop staan... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 nov 2004 14:39 |
|
|
omafia Gast
|
|
Ik heb wel amandelmeel maar geen atkins bakmeel en ook niet van fijnlijntje dus moet even verzinnen wat ik daar voor in de plaats kan doen misschien sojameel??? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 nov 2004 17:42 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Atkinsbakmeel is een maaksel van Jos?©, moet je even bij recepten kijken :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 nov 2004 18:23 |
|
|
|
|