Auteur |
Bericht |
Suzanne2 Vaste Weegclubfan
|
|
ik had vergeten mozzarella mee te nemen en heb toen amandelmeel gebruikt ipv. daarvan. Ging ook prima en erg lekker! Geen ei smaak meer!
Gr. Suzanne_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 20:46 |
|
|
|
|
Tanja T Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 23-2-2012 Berichten: 1673 Dieet: gezond eten en sporten Woonplaats: amsterdam
|
|
apart hoor, het klinkt niet lekker maar zo te lezen is hij het wel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 20:51 |
|
|
|
|
Nee, het klinkt niet echt geweldig he? Maar toch smaakte het prima! Er at een vriendin mee en die vond het ook erg lekker.Gewoon maar uitproberen he, dat is het leuke!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2012 20:54 |
|
|
Deesibel Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 16-2-2012 Berichten: 94 Dieet: GOK Woonplaats: Heerhugowaard
|
|
Wij hebben geen magnetron. Je doet de kruim in de magnetron om het gaar te maken?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 mrt 2012 17:43 |
|
|
|
|
|
|
Hoi Deesibel,
ik heb het gewoon eerst gekookt (niet papgaar) en daarna in kleine stukjes gehakt. Vervolgens gemengd met de andere ingredienten. Dit ging prima!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 mrt 2012 19:24 |
|
|
Deesibel Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 16-2-2012 Berichten: 94 Dieet: GOK Woonplaats: Heerhugowaard
|
|
He Suzanne,
Ik ga het eens proberen. Misschien is dit beter te eten dan wat in het boek staat.
Deesibel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 mrt 2012 12:13 |
|
|
Kaatje Weegclubfan voor het leven
|
|
Suzanne2 schreef: | Daarom wil ik deze wel uitproberen, alleen zie ik dat het op 225 gr. moet. Nu lees ik het boek van Yvonne dat boven de 180 gr. transvetten vrij komen?? |
Je kunt stabiele olisoorten gebruiken, kokos- en palmolie bijvoorbeeld. Olijfolie is minder geschikt om te verhitten.
Maar in de oven gebruik je er maar zo weinig van dat je je volgens mij niet druk hoeft te maken over vorming van transvetzuren, dat geldt meer voor frituren op hoge temperaturen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 mei 2012 17:33 |
|
|
|
|
Karmicgirl Weegclubfan voor het leven
|
|
Je gebruikt het ook niet in het product zelf, je gebruikt het om de plaat mee in te smeren en eventueel wat over de pizza zelf te sprenkelen, maar dat is niet echt nodig. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 mei 2012 22:50 |
|
|
Nancy70 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
|
|
Hoi,
Ik heb de bloemkoolpizza gemaakt maar hoe krijg je die bodem zo hard? Die van mij is hardstikke zacht en krijg hem dus niet normaal van de bakplaat afgehaald, helemaal kapot is hij.
Zou ik de bodem te dik gelaten hebben? Dat je hem juist heel dun moet maken of teveel olijfolie op de bakplaat? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 mrt 2013 19:27 |
|
|
Karmicgirl Weegclubfan voor het leven
|
|
Hij wordt niet hard Nancy
Als je hem wat harder wil kun je er kokosmeel door doen, dat verstevigd wel een beetje. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mrt 2013 22:09 |
|
|
|
|