Auteur |
Bericht |
mjudistira Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-5-2010 Berichten: 1955 Dieet: Op Gewicht (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Almere
|
|
Nou, geen eiwitpoeder die gezoet is natuurlijk, of je moet wat zoete brood willen maken ._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mei 2012 11:42 |
|
|
|
|
Myflie Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-2-2012 Berichten: 335 Dieet: GOK Woonplaats: Wageningen
|
|
Bedankt voor je reactie!
Haha ja, lekker met bananenpoeder ofzo...
Ik heb nu die van de dieetwebshop aangeschaft. Die zal morgen binnen moeten komen. En dan ga ik dit recept uitproberen, die ziet er lekker en gezond uit! Dan ben ik volgende week van plan om ook met GOK te gaan beginnen, dan zijn alle ingredienten en boeken in huis. Dan zal ik vast en zeker komen kijken in jullie dagboekjes om inspiratie op te doen! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mei 2012 7:59 |
|
|
Geregistreerd op: 20-5-2010 Berichten: 1955 Dieet: Op Gewicht (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Almere
|
|
Gezellig Myflie, heb je zelf ook een dagboekje?
Dit recept heb ik nu ook al drie keer gemaakt en ik ben helemaal niet zo kokkerellerig Maar het is helemaal niet zo moeilijk en wel lekker en praktisch.
Milly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mei 2012 8:05 |
|
|
Myflie Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-2-2012 Berichten: 335 Dieet: GOK Woonplaats: Wageningen
|
|
Hoi Milly,
ja ik heb zelf ook een dagboekje, dat ik braaf bijhoud!! Dus gezellig als je ook eens komt kijken.. kan je zien of ik het goed doe of niet...
De boeken zijn gisteren binnengekomen, en ik ben helemaal enthousiast! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mei 2012 8:03 |
|
|
|
|
|
|
Ik heb overigens ook het eiwitpoeder van de dieetwebshop. Het is niet zo duur. Je krijgt er wel een redelijk grote pot van en het is tot ergens in 2013 houdbaar, dus nog genoeg tijd om er goed gevuld brood en andere lekkere dingen mee te maken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mei 2012 8:23 |
|
|
krissiekris Vaste Weegclubfan
|
|
Ik vind dit echt een geweldig recept!!! Supermakkelijk te maken, te snijden en heerlijk zo uit de vriezer, hup de broodrooster in.
Lekker roomboter, beleg en smullen maar...
En het fijnste is: uren geen trek!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 jul 2012 13:34 |
|
|
|
|
Helemaal mee eens! Maar het broodrooster moet ik nog uitproberen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 jul 2012 17:14 |
|
|
|
|
bobkat Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 2-1-2012 Berichten: 217 Dieet: Dr. frank en een beetje van mezelf
|
|
echt zo'n fijn recept dit! super makkelijk te maken, lekker en de naam doet z'n eer aan....het vult goed.
Broodje staat al weer in de oven._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 jan 2013 13:20 |
|
|
Marcelles Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 31-8-2010 Berichten: 237 Dieet: Low carb Woonplaats: Etten-Leur
|
|
Dit brood vandaag gebakken, en ik moet zeggen: heerlijk!
Volgende keer bak ik het in een cakeblik, want nu in het broodblik bleef het erg plat, en heb ik er met moeite 16 sneetjes van kunnen snijden. Mijn cakeblik is 5 cm langer, dus dan zou ht beter moeten gaan.
Ook heb ik per abuis tarwezemelen gekocht in plaats van haverzemelen. Zou daar veel verschil in zitten? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 dec 2013 22:30 |
|
|
nini81 Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-1-2014 Berichten: 79 Dieet: GOK Woonplaats: Meteren
|
|
Staat in de oven!
Ben zeer benieuwd!