Auteur |
Bericht |
Clau Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 11-8-2009 Berichten: 1186 Dieet: Sleeve / GoK Woonplaats: Almelo
|
|
gemaakt met uitgelekte griekse yoghurt (lidl) is het ook heerlijk.
En evt. nog met wat kaas erdoor... mjamie.._________________ Droom niet je leven, maar leef je droom!
♥ ♥ Groetjes Claudia ♥ ♥
Streef 1 = 99 kg; 1-4-'11; 2e = 80 kg 2-12-'11 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jun 2012 20:41 |
|
|
|
|
Rotsje Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 7-6-2012 Berichten: 652 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Ter Apelkanaal
|
|
Deze zijn idd erg lekker...ik neem ze ook wel eens als koek 's avonds als de anderen zitten te smikkelen... met verse aarbeien en een beetje kwark..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 jul 2012 11:55 |
|
|
tt Mega Weegclubfan
|
|
Hebben jullie het ook al met een ei minder geprobeerd? Is de verhouding dan nog okay? (ik doe niet aan koolhydraatarm dieet maar glutenvrij vandaar mijn vraag. Ik wil niet te veel eieren eten). _________________ 1e doel 72 kilo, 2e doel 68 kilo, 3e doel 67 kilo, 4e doel stabiel blijven zomer 2013
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 jul 2012 16:52 |
|
|
lovelygirl1988 Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 29-12-2011 Berichten: 164 Dieet: Grip Op Koolhydraten Woonplaats: Groningen
|
|
ik heb ze afgelopen maandag voor het eerst gemaakt, maar dan als 1 grote koek (bij gebrek aan ruimte en toch teveel 'beslag')..
Kwam mooi goud uit de oven en het er gelijk uitgehaald en toen in stukjes gesneden.
Werd in mijn trommeltje nog wel zacht, maar heb de volgende ochtend 2 stukjes als 'brood' gebruikt en die belegd met roomkaas,ham en komkommer..
Geen stevia gebruikt, alleen kwark en eieren.
Omdat ik spontaan bedacht ergens zin in te hebben, heb ik de kwark uitgewrongen in een schone theedoek..
Wat komt daar veel vocht uit zeg!
Maar werkt prima!
Ga straks nog even een zoetige variant proberen en eens kijken of ik de koek wat knappiger kan houden.
Ben in ieder geval helemaal blij met dit recept! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 aug 2012 10:56 |
|
|
|
|
Karmicgirl Weegclubfan voor het leven
|
|
Ik vond ze behoorlijk euhm smakeloos Heb een tweede keer gebakken met parmezaanse kaas en zelfgemaakte pesto door het beslag en dat werd al beter |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 aug 2012 19:36 |
|
|
OmaLyss Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 18-7-2012 Berichten: 466 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Vraagje hoeveel KH blijven er dan over als je de kwark of de GY uit laat lekken?
Is daar een berekening voor?
Hoop dat iemand dat weet, ziet er lekker uit en wil het gaan proberen met GY die heb ik nog staan._________________
Ik ben wat kwijt, als je het vind mag je het houden |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 jan 2013 8:03 |
|
|
Kaatje Weegclubfan voor het leven
|
|
Er zitten sowieso al weinig kh in, dat beetje wat je kwijtraakt door het vocht uit de yoghurt te laten lekken is verwaarloosbaar. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 jan 2013 13:26 |
|
|
|
|
MyselfM Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 21-10-2014 Berichten: 964 Dieet: koolhydraatarm Woonplaats: nieuwleusen
|
|
Heb vanavond deze kwarkbroodjes, voor het eerst gemaakt.
Met een beetje geraspte kaas erover.
Ze zijn heerlijk, vriendin was bij mij, en zij heeft haar nieuwe verslaving gevonden haha:)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 nov 2014 22:36 |
|
|
Ruby1970 Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 30-7-2010 Berichten: 559 Dieet: GOK Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
_________________ |
|