Auteur |
Bericht |
Magda Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 693 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Er was bij ons een sigarenwinkeltje die ook snoep verkocht. Zij hadden de schuine droppen van Klene, oh ik kan die smaak nog proeven, wat was die drop zalig. Voor 5 cent kon je er 2 kopen daar ging mijn zakgeld altijd aan op, verslaafd was ik eraan. Ik heb later nooit meer drop kunnen vinden met die smaak en ik heb heel wat drop gegeten in mijn leven. De muntdrdop van Klene lijkt er een beetje op maar is het net niet helemaal.
Vlakbij de lagere school was een klein snoepwinkeltje Van Mispen, daar kocht ik zwart opwit in een piepklein puntzakje. Tja, jeugdherinneringen.
Magda |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 jun 2004 17:01 |
|
|
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
het water loopt me in de mond!!!! en de ijsjes van Jamin 10 cent en met chocola 15 cent, en een punt zak met patat 10 cent en met mosterd 15 cent en met sinterklaas een kladblok van de Hema 25 cent met een potlood en een gummetje, een wereld cadeau.... knikkeren, tollen, touwtje springen... en wereld tijd.. it,s all over!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 28 jun 2004 22:11 |
|
|
Magda Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 693 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Maar we hebben er in ieder geval van genoten Wil. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 02 jul 2004 9:07 |
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|