Auteur |
Bericht |
mirkku Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-12-2011 Berichten: 862 Dieet: gezond eten Woonplaats: Amersfoort
|
|
nóóit plastic in Ovens of magnetrons! kan niet !!! _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 apr 2012 22:29 |
|
|
|
|
mirkku Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-12-2011 Berichten: 862 Dieet: gezond eten Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ben het nu aan het proberen, ik zie al meteen dat mijn aardappelsnippers meer tijd nodig hebben, maar dat vind ik niet zo erg hopelijk worden ze echt knapperig! ik laat het jullie weten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 10 apr 2012 15:45 |
|
|
Magdalena Mega Weegclubfan
|
|
mirkku schreef: | Ben het nu aan het proberen, ik zie al meteen dat mijn aardappelsnippers meer tijd nodig hebben, maar dat vind ik niet zo erg hopelijk worden ze echt knapperig! ik laat het jullie weten! |
Oke, leuk! _________________ Flexiveganist sinds 01-08-2016!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 apr 2012 14:31 |
|
|
mirkku Mega Weegclubfan
|
|
Oke, ze hadden dus echt wel veel meer tijd nodig : ) maar het is goed gelukt! ik had ze alleen wel echt te zout gemaakt dus dat mag volgende keer minder!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 apr 2012 14:34 |
|
|
|
|
Magdalena Mega Weegclubfan
|
|
mirkku schreef: | Oke, ze hadden dus echt wel veel meer tijd nodig : ) maar het is goed gelukt! ik had ze alleen wel echt te zout gemaakt dus dat mag volgende keer minder! |
Kan goed dat jouw magnetron wat minder watt heeft dan de mijne. Mijn eerste portie was inderdaad ook te zout. Maar hopelijk vind je ze het waard om het nog een keer te proberen._________________ Flexiveganist sinds 01-08-2016!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 13 apr 2012 7:39 |
|
|
faatje ch Ik wil afvallen bij de weegclub
Geregistreerd op: 4-6-2012 Berichten: 8 Dieet: gezond eten Woonplaats: roosendaal
|
|
Magdalena schreef: | aniekjhee schreef: | kan dat alleen met rode aardappel?? |
Het is het lekkerst met rode aardappel maar met gewone kan het ook hoor! Wordt dan alleen iets minder vol van smaak, knapperig wordt het wel. |
kan je het ook maken in een oven of alleen magnetron en hoe lang blijf het erin.. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jun 2012 13:22 |
|
|
Lekkere eter Vaste Weegclubfan
|
|
Wow, bovenstaande ga ik ZEKER van het weekend proberen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 jul 2012 8:10 |
|
|
|
|
Plienw Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 2-4-2013 Berichten: 345 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Drenthe
|
|
Dit is inderdaad heeerlijk!
Ik doe het vaak 40 minuten in de oven,
de aardappelplakjes meng ik wel met een heeeel klein beetje olijfolie.
Zout, provencaalse kruiden en een beetje chili poeder. hmmmmm! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 15 apr 2013 9:48 |
|
|
Gerda50 Ik wil afvallen bij de weegclub
Geregistreerd op: 22-11-2013 Berichten: 1 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Bleiswijk
|
|
Vandaag gemaakt, echt heerlijk, veel lekkerder dan echte chips waar zo'n lading zout op zit. Dit is een pure smaak, dank je wel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 nov 2013 15:28 |
|
|
Jasmijn92 Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 18-2-2014 Berichten: 44 Dieet: gezond eten Woonplaats: Eindhoven
|
|
Dit klinkt héérlijk! Ga het dit weekend zeker proberen, want begin m'n chips toch wel te missen! Thanks!_________________
You aren't going to get the butt you want by sitting on the butt you have |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2014 15:11 |
|
|
|
|