Auteur |
Bericht |
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
8 eieren
zoetstof
2 eetlepels cacao
kaneel
1 eetlepeloploskoffie
amandelessence
eieren splitsen. eiwit met kaneel stijf kloppen
eigeel klutsen met zoetstof, essence, koffie en cacao
eiwit er door spatelen en in een cakeblik (alu folie erin anders krijg je de cake er niet uit), ongeveer 25 min. op 175 graden in de oven. Af laten koelen in de oven.
je kunt met de ingredienten spelen, heb er net ook 1 met cocos gemaakt, ook lekker..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 nov 2004 20:12 |
|
|
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Die ga ik gelijk bakken |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 nov 2004 20:14 |
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Echt een fase 1 cake lijkt me , want er zit geen meel door. leuk! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 nov 2004 20:36 |
|
|
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Je moet hem alleen niet over je heen krijgen hij smaakt goed en helemaal niet eierig |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 nov 2004 22:09 |
|
|
|
|
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
Hij is inderdaad echt lekker, niet het gevoel dat je een "aangeklede" omelet aan het eten bent. En aangezien er bijna niets in zit kun je het mooi als een snekkie tussendoor nemen.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 nov 2004 11:58 |
|
|
|
|
Ik ben hem nu aan het maken met 4 eieren, want van 8 eieren krijg je een hele grote taart, maar hij is lekker, ik heb er nu vanille doorgedaan i.p.v. amandel |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 nov 2004 12:05 |
|
|
Maremala Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-6-2004 Berichten: 111 Dieet: Atkins Woonplaats: Spanje
|
|
ik had geen rumessence en heb er een scheut Tia Maria in gedaan. Ik sta te popelen om hem te proeven, maar wacht tot morgen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 nov 2004 18:34 |
|
|
|
|
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
Heb er net nog 1 gemaakt met gehakte amandelen/macedamia's. Smaakt naar meer!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 nov 2004 19:55 |
|
|
|
|
Maremala schreef: | ik had geen rumessence en heb er een scheut Tia Maria in gedaan. Ik sta te popelen om hem te proeven, maar wacht tot morgen |
Tia Maria daar zit een hoop suiker in |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 nov 2004 20:30 |
|
|
Maremala Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-6-2004 Berichten: 111 Dieet: Atkins Woonplaats: Spanje
|
|
goh Ines, daar was ik nog niet opgekomen, ik dacht alleen maar aan de alcohol die door de oven wel zou verdampen. Beetje stom van mij , trouwens ik vond de cake niet zo lekker, en mijn familie al helemaal niet, ik heb vast iets verkeerds gedaan.
Ik heb nog ergens een recept om brownies in de magnetron te maken en het deeg van de chocalade cake lijkt er wel een beetje op. Ik zal het eens opzoeken en proberen want met roomboter en wat noten erdoor lijkt het me een goed atkinsrecept. Ik laat het nog wel weten
groetjes,
maremala |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 nov 2004 8:10 |
|
|
|
|