Auteur |
Bericht |
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
recept:
50 gram frietjesmix
50 gram water
1 ei
(dus tot hier zoals op de verpakking staat)
daarbij voeg je:
veel appel in kleine stukjes snijden
1 eetlepel rozijnen(hoeft niet ivm veel kh maar ik heb het wel gedaan ..heb verder vanaf 1 juni geen rozijn aan geraakt)
klein beetje kaneel
klein beetje vloeibare zoetstof
toen ik ze had gebakken heb ik er een beetje nepsuiker erover heen gestrooid zodat het hetzelfde eruit ziet als bij oliebollen
ps de maat van de bolletjes zijn net als bij de patatjes klein!
en het is eigenlijk een mengsel van appel (de mix doet me ivm het bijelkaar houden van de appel dus veel appel erdoorheen mengen!)
gebakken in frituurolie van diamant
olijfolie variant
het is een echte aanrader als alternatief
voor rond kerst /oud en nieuw
!! eetsmakelijk!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 11:11 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54486 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
ja ken het al is heerlijk ook met nootjes en kokos.
2 eetlepels van het spul door de groentemix met room en je het een heerlijke gebonden ovenschotel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 nov 2004 15:28 |
|
|
Amber32 Gast
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 19:00 |
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen plaatjes plaatsen, weet niet hoe dat moet, maar er volgt vast wel iemand die het mede namens mij wil doen. groeten en sterkte Amber |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 19:04 |
|
|
|
|
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Mixer schreef: | jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Ik kan geen plaatjes plaatsen, weet niet hoe dat moet, maar er volgt vast wel iemand die het mede namens mij wil doen. groeten en sterkte Amber |
[img]http://www.gifplaatjes.net/ogen3/22.gif[/img]Zo goed Wil |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 19:40 |
|
|
|
|
Heerlijk dat je je weer beter voelt en voor je het weet zie je weer goed, nogmaals beterschap Corrie.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 19:42 |
|
|
|
|
[quote="Ines"] Mixer schreef: | jeetje, jij bent een held!!!!!!!!!!!!!
Groetjes
Wil :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 19:43 |
|
|
|
|
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Allemensen wat een plaatjes,prachtig meer dan genoeg Ines |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2004 21:05 |
|
|
|
|
Ik heb net de fijnlijntjebollen gebakken, zonder rozijnen en ze zijn heerlijk. Ik heb het recept verdubbelt, erdoor heb ik een grote zoete appel gedaan en nog wat vanille essence, daar heb ik 10 ballen van gemaakt en deze gefrituurd, pas op dat je er niet teveel ballen indoet, want je wil niet weten hoe mijn keuken eruit zag, de olie was al schuimend omhoog gekomen en over de pan heen, wat een troep
Maar de ballen zijn h?©?©?©?©?©?©?©?©rlijk |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 13:02 |
|
|
Betty Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 537 Dieet: Atkins Woonplaats: Oss
|
|
Naar boven |