Auteur |
Bericht |
Marij Weegclubfan voor het leven
|
|
Van het Atkinsforum:Snickers
150 gram boter
2 eetl cacao-2khd
2 eetl pindakaas of notenpasta-6khd
4 eetl slagroom -1.8khd
zoetstof
totaal 9.8 khd
of
60 gram mascarpone-1.5khd
40 gram boter
1 eetl cacao -1khd
1 eetl pindakaas of notenpasta-3khd
zoetstof
totaal 5khd
Laat de boter zacht worden, meng alle ingredienten.
Maak er bergjes van op een bakpapiertje of doe de pasta in de siliconevormpjes van Tupperware( schandalig duur, maar zo leuk, net echte bonbons)
Een uur in de vriezer, klaar
Variaties: Gehakte noten, kokos amandelmeel, rumessence en/of vanilleessence toevoegen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 mrt 2004 17:54 |
|
|
|
|
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
Ik heb de variant met mascarpone en amandelpasta van het weekend gemaakt. NIET NORMAAL ZO LEKKER!!!
Heb veel te veel gesnoept, kon er niet van af blijven (en ook mijn bezoek niet)._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 jun 2004 10:01 |
|
|
Ardnas Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 5-3-2004 Berichten: 160 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Katwijk Zh
|
|
Ik heb de eerste versie gemaakt, met de pindakaas. Ik heb er ook nog een handvol gemalen macadamia's door gedaan. Dit recept is niet aan te raden voor degene die geen maat kunnen houden, want als je het eenmaal geproefd heb ben je zo verkocht. Je kan trouwens hele mooie "bonbons" maken door ze in een ijsklontjesbakje te doen. Kun je ze ook zo uitwippen als ze bevroren zijn. Ik heb er 18 stuks uit dit recept gehaald, dus met de noten erbij komen zo op nog minder dan 1 KH uit en dat is toch niet veel voor zo iets lekkers!!! _________________ Groetjes van Sandra
Gewicht nu: 101 kg
Streefgewicht voor 1 september: 95 kg
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 jun 2004 19:12 |
|
|
Marij Weegclubfan voor het leven
|
|
Leuk dat jullie ze ontdekt hebben, als ik weet dat ik de fout dreig in te gaan maak ik ze, beter dit dan lekkers waar suiker in zit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 jun 2004 21:57 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54486 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Klinkt nog lekkerder dan de chocolaatjes die ik gemaakt had |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 jun 2004 23:07 |
|
|
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
Klinkt niet alleen... het is zo (ook al weet ik niet wat voor chocolaatjes jij hebt). Ik heb echt zondag en maandag zitten vreten (kun je niet meer snoepen noemen). Lekker vanuit de dieprvries en op je tong laten smelten. mmmmmmmmmmmmmm begin weer te kwijlen als ik er aan denk........ Misschien zijn ze nog lekkerder als er kleine stukjes noot in zitten. Ga ik de volgende keer proberen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 jun 2004 8:48 |
|
|
Omaduck Ik wil afvallen bij de weegclub
|
|
hoi , ik wil even zeggen dat die snickers te te te lekker zijn Maak ze dus zelf niet. Dat laat ik wel aan mn zus over en snoep er daar 1 op want ik kan er niet vanaf blijven en zou ze dus allemaal op een dag opeten.
mn complimenten hoor.
groetjes oma duck |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 03 jul 2004 11:32 |
|
|
|
|
Magda Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 693 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Er staan nu 10 van die snickertjes in de vriezer, ze moeten wel gigantisch lekker zijn want ik heb de schaal uitgelikt.
Ik heb ze gemaakt met de mascarpone want die had ik nog en een handje fijngeplette hazelnoten erdoor.
Bedankt voor dit recept.
Magda |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 jul 2004 14:59 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Viespeuk |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 jul 2004 15:16 |
|
|
Corrie In memoriam
Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
Ines schreef: | Viespeuk |
Dat is niet vies, dat is zuinig, weet je wel hoeveel je weggooit als je niet alles uitlikt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 jul 2004 15:25 |
|
|
|
|