Auteur |
Bericht |
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Champignons uit de oven
Waardering van het recept:
benodigdheden
1 ui
1 teentje knoflook
500 gram champignons
2 takjes tijm
2 laurierblaadjes
sap van 1 citroen
aluminiumfolie
bereiding
Verwarm de oven voor op 180ºC. Pel en snipper de ui en knoflook. Was de champignons.
Doe de champignons met de takjes tijm, laurier, ui, knoflook in een ovenschaal. Bestrooi met zout en peper en besprenkel het royaal met citroensap. Dek de schaal af met aluminiumfolie.
Laat de champignons ca. 20 minuten stoven in de oven
Bron: Life and Cooking |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 29 apr 2005 7:22 |
|
|
|
|
Libby Weegclubfan voor het leven
|
|
Je schrijft: "was de champignons".
Ik heb altijd begrepen dat je champignons juist beter niet kunt wassen omdat ze zich dan onmiddelijk volzuigen met water, ik borstel de champignons altijd schoon?
Libby |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mei 2005 14:40 |
|
|
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Libby schreef: | Je schrijft: "was de champignons".
Ik heb altijd begrepen dat je champignons juist beter niet kunt wassen omdat ze zich dan onmiddelijk volzuigen met water, ik borstel de champignons altijd schoon?
Libby |
Schoonborstelen kan ook Libby, ik koop alleen champignons als ze nog niet open zijn, dan nemen ze praktisch geen water op vandaar dat ik ze toch was. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 mei 2005 18:46 |
|
|
Libby Weegclubfan voor het leven
|
|
Jose schreef: | Libby schreef: | Je schrijft: "was de champignons".
Libby |
Schoonborstelen kan ook Libby, ik koop alleen champignons als ze nog niet open zijn, dan nemen ze praktisch geen water op vandaar dat ik ze toch was. |
aha |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 mei 2005 12:43 |
|
|
|
|