Auteur |
Bericht |
Erica Vaste Weegclubfan
|
|
Ik heb van de Belgische site een recept voor pizza gevonden. Ga het van het weekend uitproberen. Lijkt me lekker
Bodem:
2 eieren
2 volle eetlepels prot. poeder (naturel)
2 volle eetlepels fijn gemalen lijnzaad
2 volle eetlepels zemelen
halve eetlepel olie
1 theelepel bakpoeder
snufje zout
Dit alles tot een dik deeg kneden, vlaai vorm van 28 cm bekleden met op maat geknipt non-stick folie.
Deegbal vanuit het midden van de vorm met vochtige vingers naar de randen toe drukken, vingers regelmatig natmaken anders blijft het deeg plakken. In het midden van de oven op 150 graden 20 minuten bakken. Als de bovenkant veerkrachtig de bakvorm uit de oven halen.
De ovenstand nu naar 220 graden zetten.
Beleggen met je favoriete pastasaus, groenten, ham, kaas en weer terug in de oven totdat de kaas gesmolten is en de pizza goed warm is.
Eet smakelijk!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 mei 2004 15:25 |
|
|
|
|
Liefhebber Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 22-6-2004 Berichten: 110 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: oud beijerland
|
|
Hallo allemaal, ik ben nogal lang weggeweest, maar ben nu alweer een week streng bezit met Atkins
En al meer dan een kilo kwijt
Maar wat ik vragen wilde, mag dit ook al tijdens de inductie?
Groetjes! _________________ Knuffel en kus,
Jessica
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 17 aug 2008 12:39 |
|
|
Greetje In memoriam
Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Proteinepoeder mag pas in de volgende fase. In inductie alleen maar groenten , vlees, vis, Zaanse mayo, olijfolie, lijnzaad kaas met mate en vleeswaren zonder kh. _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 mrt 2010 10:02 |
|
|
essie79 Ik blijf hier bij de weegclub
|
|
Dit lijkt me zeker heerlijk, eens kijken waar ik gemalen lijnzaad kan vinden, ik heb wel als alternatief tarwezemelen, gemalen.
Zou dat ook gaan ? Dat heb ik van zonnatura in huis.
Laatst aangepast door essie79 op za 08 mei 2010 21:21, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:14 |
|
|
|
|
Greetje In memoriam
Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Is prima, gewoon alles uitproberen. Lijnzaad vind je ook bij AH en C1000 ook van Zonnatura. even malen in een blendertje of oude koffiemolen en je hebt fijn gemalen lijnzaad, is ook nog erg gezond _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:18 |
|
|
|
|
Zemelen zijn die ook bij de supermarkt verkrijgbaar ? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:21 |
|
|
Greetje In memoriam
|
|
ja bij de dieetafdeling van Zonnatura ligt bij het lijnzaad, de cocos en sesamzaadjes _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:24 |
|
|
|
|
|
|
Ik zal eens gaan kijken dan bij onze winkels ik heb hier namelijk geen natuurwinkel direct in de buurt.
Het is toch allemaal even uitzoeken wat wel en niet en hoeveelheid aan koolhydraten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:30 |
|
|
Greetje In memoriam
|
|
Dat went echt wel, heb je de koolhydratenwijzer erbij?
Dat scheelt als je hem in de balk zetten. _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:39 |
|
|
|
|
Nee die ken ik niet, ik vul alles wat ik eet in een eetdagboek op een andere site. Daar hebben ze echt duizenden artikelen in staan.
Van AH tot Aldi allerlei merken.
Geeft dan precies eiwit, kh, vet, kcal aan, dat dus precies volgens de hoeveelheden van het product.
Want in het ene merk zit toch andere hoeveelheid dan in een ander merk. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 21:47 |
|
|
|
|