Auteur |
Bericht |
Prutsy Gast
|
|
Nee het zal toch niet waar zijn! mijn favoriete drankje!!
Hartelijk dank, volgend weekend ga ik dit maken en hopelijk heerlijk genieten. Dat heb ik wel gemist hoor, baileys
bedankt van prutsy |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 nov 2004 17:18 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54486 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Prutsy schreef: | Nee het zal toch niet waar zijn! mijn favoriete drankje!!
Hartelijk dank, volgend weekend ga ik dit maken en hopelijk heerlijk genieten. Dat heb ik wel gemist hoor, baileys
bedankt van prutsy |
Pas op ze zijn verslavend :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 nov 2004 17:20 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Wel Nee, ik zette allen af en toe de fles aan mijn mond om te proeven of ze nog goed was |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 nov 2004 19:15 |
|
|
Sandra Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 241 Dieet: Atkins Woonplaats: Middelburg
|
|
Inderdaad verslavend !
2-3 weken ged houden ? 1,5 dag en alles was op.
Heerlijk
Sandra |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 07 jan 2005 20:01 |
|
|
|
|
Guinan Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 25-3-2010 Berichten: 33 Dieet: HCG-dieet Woonplaats: Zwijndrecht - bij Rotterdam
|
|
Hmmm..... dat ging mij ook veel te snel...
Eigenlijk had ik het vroeger altijd in huis om in de Senseo te kiepen i.p.v. suiker - 'lekkere koffiemelk' noemde ik het dan.
Ik maak nu gewoon een beetje aan in een flesje van 125 ml met ongekookte (wél houdbare) room en gebruik dat dan in de loop van een dag of 3. Dan ben ik niet zo erg geneigd om de fles achtermekaar leeg te drinken, alcohol is uiteindelijk ook niet het beste middel om af te vallen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 okt 2010 18:55 |
|
|
Guinan Ik blijf hier bij de weegclub
Geregistreerd op: 25-3-2010 Berichten: 33 Dieet: HCG-dieet Woonplaats: Zwijndrecht - bij Rotterdam
|
|
...... nu alleen nog zien van de whiskyfles af te blijven, _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 okt 2010 18:56 |
|
|
zinnia Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 21-4-2011 Berichten: 1081 Dieet: GBP- letten op koolhydraten Woonplaats: weelde
|
|
hmmm, dit klinkt dus wel helemaal heeeeeeeeeeeerlijk
ik moet dus weer es een fles whiskey op de kop tikken in de nabije toekomst _________________ 54 kilo kwijt middels gbp , nu low carb vanwege suikerovergevoeligheid
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 mei 2011 19:03 |
|
|
|
|
flufje Super Weegclubfan
|
|
Vandaag koffielikeur (160 koffiebonen, 1 liter jenever, 250 gram stroop, 250 gram (donker)bruine basterdsuiker en 10 zakjes vanillesuiker in een fles doen en elke week schudden, na 3 maanden is ie klaar) gemaakt en de ingrediënten voor de bailey's ook al in huis. Nog even wachten op de amandel- en vanille-extracten (besteld via internet)._________________
Het hoeft niet hard te gaan, als het maar mooi gaat. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mei 2011 15:23 |
|
|
flufje Super Weegclubfan
|
|
Koffielikeur is niet low-carb, maar wel ERRUG lekker!_________________
Het hoeft niet hard te gaan, als het maar mooi gaat. |