Auteur |
Bericht |
Pommetje Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 12-3-2008 Berichten: 2226 Dieet: Low-carb Woonplaats: Breda
|
|
Courgette kaaskoekjes,
Neem de toegestane hoeveelheid courgette en de toegestane hoeveelheid kaas.
Voor mij is dat:
120 gr. courgette
60 gr. Philelfia
Bakspray
Snijd de courgette in dunne plakjes en bak ze in een grillpan tot ze lekker bruin zijn.
Smeer de plakjes lekker dik in met philadelfia en plak ze per twee op elkaar, heerlijk.
Je kunt ook 2 crackers besmeren met philadelfia en daarop de courgette plakjes doen. De kaas en courgette die over is plak je dan, zoals hierboven op elkaar en eet je zo op._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 okt 2008 13:08 |
|
|
|
|
|
|
Simpeler kan het niet!
120 gr. Courgette
60 gr. Philadelfia
Rasp de courgette en bak dit tot het gaar is. Roer daarna de 60 gr. Philadelfia erdoorheen en je hebt een heerlijke salade voor op je crackers. Wat niet op de crackers past eet je gewoon zo op._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 okt 2008 13:09 |
|
|
|
|
Eigenlijk is dit precies hetzelfde als de courgette salade.
120 gr. komkommer
60 gr. philadelfia
Rasp de komkommer, giet het vocht een beetje af, roer er de philadelfia doorheen, beetje peper en zout of knoflook en smullen maar, lekker met 2 crackers._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 okt 2008 13:12 |
|
|
|
|
120 gr. tomaat
60 gr. philadelfia
Zoete variant:
Snijd de tomaat in kleine stukjes, zorg dat het niet te nat is, roer de philadelfia erdoorheen en zoetstof in poedervorm. Ook weer met 2 crackers.
Hartige variant:
Snijd de tomaat in kleine stukjes, zorg dat het niet te nat is, roer de philadelfia erdoorheen, peper en zout of andere lekkere kruiden erdoorheen, met 2 cracers opeten.
Deze salades zijn ook allemaal makkelijk mee te nemen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 okt 2008 13:15 |
|
|
|
|
Chanti Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 6-1-2008 Berichten: 1881 Dieet: gezond leven,kcal tellen en bewegen
|
|
lijkt me erg lekker!!!!word steeds enthousiaster over dit dieet!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 okt 2008 18:50 |
|
|
Hetlukt Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 29-12-2007 Berichten: 1627 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: In de voet van Noord-Holland
|
|
Het klinkt mij ook wel lekker, ik ga hier denk ik wel eens iets van uitproberen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 okt 2008 20:21 |
|
|
spook Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-11-2008 Berichten: 79 Dieet: Dr. Cohen Woonplaats: Veenendaal
|
|
Ik heb de komkommersalade gemaakt. Erg lekker maar wel erg veel, kreeg het maar net op!! Die met courgette ga ik ook een x proberen!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 nov 2008 9:59 |
|
|
|
|
|
|
Die met courgette vind ik nog veeeeel lekkerder.
Succes ermee meid._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 nov 2008 13:50 |
|
|
spook Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 10-11-2008 Berichten: 79 Dieet: Dr. Cohen Woonplaats: Veenendaal
|
|
Waarom heeft nooit iemand mij verteld over dit dieet ? Dit is geen dieet maar een way of life ... Jeetje, wat een lekkere dingen....
Van het weekend ga ik die met courgette maken, die lijkt mij ook lekkerder!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 nov 2008 15:14 |
|
|
Eertje Ik wil afvallen bij de weegclub
Geregistreerd op: 27-5-2009 Berichten: 1 Dieet: gezond eten Woonplaats: achterhoek
|
|
deze lijkt nij heerlijk die ga ik maandag maar eens uitproberen Pommetje schreef: | Courgette kaaskoekjes,
Neem de toegestane hoeveelheid courgette en de toegestane hoeveelheid kaas.
Voor mij is dat:
120 gr. courgette
60 gr. Philelfia
Bakspray
Snijd de courgette in dunne plakjes en bak ze in een grillpan tot ze lekker bruin zijn.
Smeer de plakjes lekker dik in met philadelfia en plak ze per twee op elkaar, heerlijk.
Je kunt ook 2 crackers besmeren met philadelfia en daarop de courgette plakjes doen. De kaas en courgette die over is plak je dan, zoals hierboven op elkaar en eet je zo op. |
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 jun 2009 8:38 |
|
|
|
|