Auteur |
Bericht |
Hermie Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 5003 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Er stonden 3 soorten,ik heb het nog niet eerder gehad,maar met zo weinig kh,kon ik het niet laten staan.
Hebben die kinders een koemelkallergie?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 apr 2007 20:56 |
|
|
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Ik zag ineens jou chocoladepudding met vel , ik vond en vind zo'n vel nog steeds lekker en mijn kinderen gruwelen ervan |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 apr 2007 8:07 |
|
|
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 apr 2007 8:21 |
|
|
Marij Weegclubfan voor het leven
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 apr 2007 8:53 |
|
|
|
|
Wizz Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-12-2006 Berichten: 6167 Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten Woonplaats: Drenthe
|
|
Josephine1950 schreef: | 300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.). |
lijkt me heeeeeeerlijk, maar kan die melk hier bij Super de Boer niet vinden! Hier hebben ze alleen van 2.8 gr Kh per 100 ml, nou dat wordt me veel te veel! Hoe heet het precies? Ga ik van de week eens bij Albert Heijn kijken. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 14:47 |
|
|
Libby Weegclubfan voor het leven
|
|
Wizz schreef: | Josephine1950 schreef: | 300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.). |
lijkt me heeeeeeerlijk, maar kan die melk hier bij Super de Boer niet vinden! Hier hebben ze alleen van 2.8 gr Kh per 100 ml, nou dat wordt me veel te veel! Hoe heet het precies? Ga ik van de week eens bij Albert Heijn kijken. |
Bij Appie hebben ze het wel en ook de Plus verkoopt het wel.
Volgens mij wordt hier Alpro Sojamelk bedoeld zonder toevoegingen van suiker en zout. Het groene pak als ik het me goed herinner.
En vel ergens op: gatverdamme zeg, tussen de middag kregen wij thuis altijd warme melk want: koude melk is slecht voor je maag, en dan liet ik dat staan en dan kwam er een vel op, gatsie. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 16:25 |
|
|
|
|
Libby schreef: | Wizz schreef: | Josephine1950 schreef: | 300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.). |
Bij Appie hebben ze het wel en ook de Plus verkoopt het wel.
Volgens mij wordt hier Alpro Sojamelk bedoeld zonder toevoegingen van suiker en zout. Het groene pak als ik het me goed herinner.
En vel ergens op: gatverdamme zeg, tussen de middag kregen wij thuis altijd warme melk want: koude melk is slecht voor je maag, en dan liet ik dat staan en dan kwam er een vel op, gatsie. |
Inderdaad, de soyamelk zonder suiker en zonder zout.
Libby het vel haalde ik dan met mijn vingers van de warme melk, want dat vond ik ook niet lekker.brrr._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 17:46 |
|
|
|
|
Marij Weegclubfan voor het leven
|
|
Vel op pudding is wel lekker, vellen op de melk bbbrrrrrrrrr, behalve als je veel vellen had, dan maakten we het fijn en dan met veel suiker |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 mei 2007 18:32 |
|
|
Wizz Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-12-2006 Berichten: 6167 Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten Woonplaats: Drenthe
|
|
hoera ik heb de melk gevonden bij Albert Heijn en de eerste poging staat nu in de koelkast - ik weet zeker dat het zonder slagroom ook erg lekker is! wel alleen voor het weekend bewaren, wizz, denk erom ! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 mei 2007 8:49 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Ik heb hem net op als ontbijt en hij is goddelijk en ik eet hem zonder slagroom natuurlijk |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 mei 2007 8:53 |
|
|
|
|