Auteur |
Bericht |
Jadie Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 5-2-2004 Berichten: 1328 Dieet: Atkins Woonplaats: Hoogvliet
|
|
Onderstaand recept mag en kan ik jullie niet onthouden. Het is werkelijk overheerlijk!!!
BOTERKOEK
Ingredienten
3/4 kop boter
zoetstof naar smaak
1 geklopt ei
1-1/2 kop amandelmeel
Instructies
1. Mix boter, zoetstof en ei.
2. Meng amandelmeel erdoorheen.
3. Mix goed en spreid het over een ingevette taartvorm. Bak het op 150 graden tot de randjes bruin zijn.
4. Koel het in de koelkast en snij het in punten. Eet het uit de koelkast.
Eet smakelijk!!!! _________________ Je kan beter een blauwtje lopen,dan een groentje blijven!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2004 13:56 |
|
|
|
|
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Is dit nou jou befaamde boterkoek, dan ga ik me er eens aan wagen Het recept ziet er in ieder geval al lekker uit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 28 feb 2004 14:10 |
|
|
Jadie Super Weegclubfan
|
|
Hai Jose!!
Hij is idd heerlijk!!
Vandaag hebben een aantal mensen bij pexx hem gemaakt en ze vinden hem overheerlijk!!
groetjes...Jadie :wink: _________________ Je kan beter een blauwtje lopen,dan een groentje blijven!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 mrt 2004 20:05 |
|
|
Jose Super Weegclubfan
Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Zodra ik uit de inductie ben straks na het vetdieet ga ik hem uit proberen, heb ik wat om naar uit te kijken |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 mrt 2004 21:50 |
|
|
|
|
Gast
|
|
waarom zag je deze koek altijd als een soort zonde Jaadje, want wij mogen deze koek toch gewoon eten :wink:
Mits je natuurlijk niet meteen een hel opeet!!
liefs,
Betty |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2004 14:29 |
|
|
Jadie Super Weegclubfan
|
|
Hai Betty.
Dat was helaas niet deze koek!!....mijn boterkoek was de echte...en die mocht niet...maar nu is deze er en die mag wel!!...zaliggggggggggg!! :wink: _________________ Je kan beter een blauwtje lopen,dan een groentje blijven!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 mrt 2004 19:53 |
|
|
Hendrika Ik blijf hier bij de weegclub
|
|
mag je deze boterkoek werkelijk tijdens de inductie _________________ De vlinder telt geen maanden doch momenten en heeft tijd genoeg.
(tagore)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2004 19:31 |
|
|
|
|
Jose Super Weegclubfan
|
|
Nee, jammer genoeg mag deze boterkoek niet in de inductie, je mag dan namelijk nog geen noten. Dus eerst de inductie afmaken en dan voorzichtig proberen of je de koek kan verdragen, en niet dat je er stil van gaat staan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2004 19:34 |
|
|
Betty Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 537 Dieet: Atkins Woonplaats: Oss
|
|
is ook heerlijk als ondergrond voor kwark-aardbeientaart!! :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 apr 2004 12:39 |
|
|
Sylvia2 Vaste Weegclubfan
|
|
Zou je deze koek ook kunnen maken met een mengsel van prote?¯nepoeder en sojameel i.p.v. amandelmeel en dan gewoon wat amandelessence toevoegen? Heeft iemand hier al ervaring mee? In dat geval zou de koek, mits heel zelden eten, wel geschikt zijn in de inductie.
sylvia |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 24 apr 2004 18:57 |
|
|
|
|