Auteur |
Bericht |
Big Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-10-2004 Berichten: 294 Dieet: caloriebewust Woonplaats: Groesbeek
|
|
Lekker snel klaar en smullen maar.
Voor ?©?©n persoon:
Bak de gepeperde en gezoute zalm in stukjes lekker bruin, voeg dan 200 gram diepvriesspinazie toe en laat dit warm worden op een laag pitje. Doe er dan 100 gram roomkaas (bv van de Aldi) bij en laat dit smelten en roer alles door elkaar.
Dit gerecht bevat 6 kh.
Ik heb het zelf bedacht en ik vind het ?©?©n van de lekkerder gerechten, ik hoop dat jullie het ook lekker vinden.
Deze variatie is ook lekker:
Gebruik in plaats van spinazie 200 gesneden komkommer en 100 gram champignons en bak dit een paar minuten mee met de vis. Doe er dan de roomkaas bij en strooi er op het eind peterselie overheen.
Dit gerecht bevat 3 kh. _________________ Klaar voor de slankere versie van mijzelf
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 19 feb 2005 19:37 |
|
|
|
|
Carla Weegclubfan voor het leven
|
|
klinkt lekker, ik doe vaak prei met vis en monchou erdoor en wat zongedroogde tomaten. lijkt er denk ik een beetje op en je hebt gelijk big heerlijk, ga het ook een keer op z?´n bigs maken, lekker. groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2005 22:58 |
|
|
omafia Gast
|
|
Lekker hoor ik ga het vandaag maken, ik denk toch met spinazie. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 9:41 |
|
|
omafia Gast
|
|
Heerlijk ik heb er alleen 1 lepel roomkaas in gedaan omdat wij dat eigenlijk niet mogen, het vult wel hoor, ik dacht doe een beetje meer spinazie, maar nu krijg ik het niet op |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 17:54 |
|
|
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Je kan toch de lightversie nemen Fia |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 18:12 |
|
|
omafia Gast
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 18:45 |
|
|
Ines Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Volgens mij ben je afgevallen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 18:47 |
|
|
|
|
omafia Gast
|
|
Ik weet wel zeker dat ik af ben gevallen en die pond van vorige week ben ik in ieder geval kwijt, nou ja morgenochtend nog wegen zal me verbazen als ik niet meer dan een kilo ben afgevallen, het gaat heel de week al goed, |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 20:08 |
|
|
Twompie Weegclubfan voor het leven
|
|
H?¨, ik hoop het voor je! Ik zal morgen extra vroeg opstaan om met je mee te kunnen leven...... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 20:32 |
|
|
Big Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 20-10-2004 Berichten: 294 Dieet: caloriebewust Woonplaats: Groesbeek
|
|
Hee Carla, ik ga die variatie van jou ook eens proberen, klinkt lekker.
De South Beachers onder ons kunnen toch de roomkaas nemen met 6% vet van St. Moret?
Die gebruik ik ook vaak. Wel iets duurder maar net zo lekker en een heel stuk minder vet. _________________ Klaar voor de slankere versie van mijzelf
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 27 feb 2005 10:11 |
|
|
|
|