Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
hol een halve paprika uit, of zoveel als je mag, leg een paar minuten in kokend water.
roerbak wat vlees( het aantal dat je mag - ietjes ivm de kaas die nog toegevoegd wordt)
hierbij kun je wat uitjes en rode pepper en knoflook aan toevoegen als je wilt.
gooi hier wat philladelfia light doorheen.
vul de paprika's hiermee, strooi er wat kaas overheen( milner ofzo) en zet nog even tien minuutjes in een oven tot de kaas lekker gesmolten of krokant is.
hol een halve paprika uit, of zoveel als je mag, leg een paar minuten in kokend water.
roerbak wat vlees( het aantal dat je mag - ietjes ivm de kaas die nog toegevoegd wordt)
hierbij kun je wat uitjes en rode pepper en knoflook aan toevoegen als je wilt.
gooi hier wat philladelfia light doorheen.
vul de paprika's hiermee, strooi er wat kaas overheen( milner ofzo) en zet nog even tien minuutjes in een oven tot de kaas lekker gesmolten of krokant is.
helaas je mag geen milner oid
ook mag je geen vlees en kaas in 1 maaltijd
Pers de knoflook (1 teen) uit en doe dat door de mayo. Beetje water erbij zodat het wat dunner wordt. De koriander fijn snijden en erdoor roeren. Naar smaak druppeltjes azijn toevoegen en je heerlijke knoflooksaus is klaar!!!!!
Lekker met runderreepjes gebakken met shoarmakruiden
Met een Cracker lijkt het net een "broodje shoarma"
nodig:
-verse spinazie (of de roerbak varriant)
-2 Crackers
- 1 ei
-peper+zout
Maal de Crackers fijn. Kluts dit samen met het ei (rauw) in een kommetje. Voeg peper en zout toe. (kan ook eventueel andere kruiden) Doe een schepje (genoeg voor de vorm van een koekje) in de koekenpan en leg de verse spinazie bovenop (beetje in) het ei. Aan 1 kant bakken en lekker opeten!!
ik ben nog niet zo goed thuis in recepten te maken
ik ben zo al geen keukenprinces
maar vind het wel erg gaaf dat ik hier de recepten kan vinden
hopelijk vinden jullie dit niet erg