Auteur |
Bericht |
Petrous Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 19-7-2009 Berichten: 94 Dieet: dr Cohen Woonplaats: Zwijndrecht
|
|
Wauw.. er zitten echt hele lekkere recepten bij !!
Ik ga morgen beginnen en zo te zien kan ik wel even vooruit!
Dank jullie wel _________________ onderschat nooit de kracht van het stille water!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 jul 2009 13:46 |
|
|
|
|
lovelydove Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 12-5-2009 Berichten: 371 Dieet: GBP Woonplaats: kempen
|
|
lekker afsmakend vispotje
ui, gesnipperde boerekool, prei, en paprika gewokt, groentenbouillon en currypoeder erbij, beetje water erop, 10 minuten sudderen, 3 steurgarnalen in stukjes snijden en erbij doen, kleine stukjes pollak (of andere witte vis) nog 5 minutjes dan een gemalen cracker erdoor omroeren en smullen maar._________________ het zal me lukken!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 22 jul 2009 13:00 |
|
|
lovelydove Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 12-5-2009 Berichten: 371 Dieet: GBP Woonplaats: kempen
|
|
kipfilet in kleine blokjes snijden, wokken met kipkruiden, daarbij een 1/2 appel in heel kleine blokjes, en ook 1/4 appelsien (gepeld en voorde liefhebbers ook ontveld) in stukjes en 15 gram ui fijngesnipperd, en een lenteuitje even mee wokken.
ondertussen voor de rest van je grammen groenten, witlof heel fijn snipperen mengen met een beetje light mayo een puntje light ketchup en currypoeder. als de wok klaar is alles onder elkaar mengen (mag ook apart) en smullen maar._________________ het zal me lukken!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 aug 2009 20:00 |
|
|
Meissie Weegclubfan voor het leven
|
|
Ik maak Durum op eigen wijze (ik vind die pakken van knorr zo lekker, maar dat mag helaas niet meer!)
Kipfilet in blokjes, zure appel in blokjes, paprika in blokjes, dit alles wokken met gyroskruiden (je kan je fjordjes in stukken meewokken of er gewoon bij eten) ..jammie!
En andere gezinsleden kun je er een tortilla en eventueel wat total yoghurt bijgeven
Maar de combinatie kip+appel is erg lekker! _________________ opnieuw begonnen.... andere strijd, andere naam....
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 aug 2009 20:08 |
|
|
|
|
Carla Weegclubfan voor het leven
|
|
gebruik grote slabladeren als tortilla, heerlijk weghappen.
groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2010 16:55 |
|
|
Dipinipi Beheerder
Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 44259 Dieet: suikerbewust en vetarm Woonplaats: Giessen
|
|
ja die ijsberslabladeren kan je met alles vullen,ook met vulling die in loempi's zit,kip,taogé,wat kool
Krisje stoomde ze dan maar je kunt de gare vulling er ook gewoon in doen of de bladen even slap laten worden
kan ook met tartaar of met vis
allse wat is een wrap kan eigenlijk
zelf vind ik het lekker met gerookte kip en appel en wat selderij |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2010 18:10 |
|
|
Tulipan64 Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 24-8-2009 Berichten: 3605 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Shoarmakruiden
Ingrediënten:
?1/2 tl zwarte peper
?1/2 tl komijnzaad
?1/2 tl korianderzaad
?1/2 tl piment
?1/2 tl paprikapoeder
?1/2 tl gemberpoeder
?1/4 tl cayennepeper
?1/4 tl kaneel
?1/4 tl nootmuskaat
?1/4 tl kurkuma (koenjit)
?1/2 tl knoflookpoeder
?1/2 tl selderieblad
?1/2 tl peterselie
?1/2 tl zout
Shoarma maken met 120 gram kipfiletreepjes en wat van de kruiden (restant van de kruiden in een glazen potje bewaren)
Lekker met gekookte sperziebonen of oprollen in een paar bladen sla en wat paprika mee roerbakken met het vlees!
Knoflooksaus maken van water, mayo en knoflook en bieslook/kervel_________________ ETEN MET VERSTAND
EETBOEK -
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 feb 2010 15:54 |
|
|
|
|
Meissie Weegclubfan voor het leven
|
|
Let wel op dat sperziebonen officieel pas in de HV mogen
Ik maak het altijd met kalkoenfielt _________________ opnieuw begonnen.... andere strijd, andere naam....
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 feb 2010 16:27 |
|
|
jg Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 8-4-2010 Berichten: 225 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: utrecht
|
|
andere wijze om je gekookte eitje s'morgens te eten. Misschien staat de tip al ergens hoor.
maar ik maak s'morgens als ik zin heb in een ei. een geklutst ei, met e.v.t. wat bieslook en kruiden erdoorheen. Doe het geklutste ei in een bakje en zet het in de magnetron. Bij mij zo'n 50 sec. Even kijken wat de goede stand is. Ik heb een schoteltje op het bakje liggen met een randje lucht. Ei wordt luchtig een soort soufle. je kunt ook de dooier heel laten op deze manier dan heb je een ''gebakken'' ei_________________
ik leek op een appel, nu op het klokhuis |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 mei 2010 9:55 |
|
|
W65 Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 18-4-2010 Berichten: 2217 Dieet: Cohen Woonplaats: Nijkerk
|
|
Menutipje...
Enne... ik heb gisteren toch iets lekkers gemaakt (vond ik zelf... mjum, echt smullen). Ik maakte namelijk voor manlief lasagne in de oven en dacht - voor mezelf dan ook maar iets in de oven... en dat was smullen, dat ik 't hier ook even deel - helemaal Cohenproof!!!
courgette in plakjes snijden, kruiden erover (in mijn geval vooral peper ) en dan als volgt stapelen in stapeltjes van drie a vier: eerst runderrookvlees dan courgette, dan runderrookvlees, dan courgette, dan runderrookvlees en dan dus in een schaal lekker op laten warmen in de oven. Ik heb zoooooooooo gesmuld van deze pakketjes. Mjum! Hoop dat jullie het ook lekker vinden! Heb daarna nog lekker appel met kaneel genomen op fjordjes. Echt een smullen maaltijd....
Oja... op verzoek van Phila... thank you - 't moet ongeveer een kwartiertje (of naar eigen smaak iets langer) in een oven van 200graden. Ik had 't zelf naast de lasagna gezet, toen deze er al even stond...
Laatst aangepast door W65 op wo 23 jun 2010 21:52, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 22 jun 2010 21:10 |
|
|
|
|